BANANA CUPCAKES WITH CHOCOLATE

This weekend I challenged myself in the kitchen - I baked a lot (and I mean it) cupcakes and one big, yummy pizza for Saturday night, for the first time. The pizza was awesome and I've made another one yesterday :D And banana cupcakes with chocolate mousse were just perfect! I left one for Monday morning to have a chance to photograph it. I really started to enjoy styling food. What do you think, I am on a good way? :)


Hej! W ten weekend byłam dość aktywna w kuchni (przynajmniej na moje możliwości), upiekłam tonę bananowych babeczek z czekoladowym kremem oraz zrobiła domową pizzę - po raz pierwszy. Wyszła mega. Dlatego wczoraj powtórzyłam swój wyczyn. Wyszła jeszcze lepsza :D Mimo to uznałam, że babeczki są znacznie bardzo fotogeniczne, więc zostawiłam sobie jedną i urządziłam jej sesję w poniedziałkowy poranek. Wczuwam się coraz bardziej w te klimaty.. ;)










2 comments:

  1. ha, nie trudna, nie trudna :D ale jak się ciasto drożdżowe wyrabia po raz pierwszy to może dać w kość :D

    ReplyDelete
  2. Wyglądają mega pysznie! I chociaż jakoś nie jestem fanką czekolady, to taka jedna babeczkę myślę że wciągnęłabym nosem :D

    ReplyDelete