totally LO

Wczoraj na blogu ILS wystrzelałyście chyba wszystkie możliwości tego, które z nas wzięły udział w tworzeniu walentynkowego kolażu :) Z tego co widziałam, udało się poprawnie wytypować wszystkie autorki więc dziś mogę już powiedzieć, że mój to był właśnie ten :)

Yestredays' game on ILS blog was so funny! All of you, who took a chance to win, were mixing all posibilities of who made which layout :) As I saw, one of you had a lucky shoot so today, I can share with you - this is my layout :)




Znów C&S, podoba się? :)

It's C&S again, do you like it? :)

10 comments:

  1. A byłam pewna, że zrobiła go Dora. :D
    Super jest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam :D miałyśmy niezły ubaw na forum :)
      dziękuję :*

      Delete
  2. ja tez wahalam sie miedzy Dorka ale postawilam na Twoj!! cudny

    ReplyDelete
  3. wspaniały scrap!!! wczorajsze zadanie było bardzo trudne, gratuję tym, które wytypowały prawidłowo:)))

    ReplyDelete
  4. piękne LO :) uwielbiam te w stylu c&s :)

    ReplyDelete
  5. I like so much! simple and clean!

    ReplyDelete
  6. Haha, a ja go pomyliłam i nie Ciebie podpasowałam :P Mea culpa :P Myślałam, że to ejst ścieg maszynowy wiesz :) Śliczna fota, a uroku anbrała dzięki fociszu w środku :)

    ReplyDelete